But you don't really care for music, do you?

Tja, nu är det bara en enda dag kvar på min praktik! Herregud, vad fort det har gått! Är det bara jag som känner så? Sitter och dunkar musik just nu, inte för att det går att dunka musiken på min data, men den är på och hyfsat dunk ;) hehe. Har tänkt att träna idag, men fårse hur vädret blir senare. Har ingen lust att vara ute i detta. Det ser inte ut som om det regnar men det gör det, man blir blöt vilket fall som helst. Astråkigt väder. Trodde aldrig att kl var 12 idag när det var lika mörkt ute som kl 8 på morgonen :S! Sjukt mörkt och dystert ute. De ända plus med detta väder, då har man en bra anledning till att sitta inne och mysa till en bra film!
Juste, igår var jag med min underbara vän Therese,<3 det var mys, länge sen sist! Så vi hade en del att catch up ;) hehe. Så det var nice, och nu har jag inget mer att tillägga, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0