bra dag förövrigt

Hej,
idag känner jag mig gladare iaf - skiter i allt och tänker bara leva för mig själv. Jag orkar inte vara arg och ledsen, så jag ska försöka att inte tänka på det. Men man börjar grubbla för lätt ..
Aja, idag skulle jag egentligen varit barnvakt men nu vart det inte så varför vet jag inte riktigt. Men det var ändå skönt ändå att det inte vart så, jag är ganska trött faktiskt idag. Har sprungit också. Så jag är rätt trött och mina fötter känns helt mosade eller något. Borde ha bättre skor egentligen.
Imorgon är det redan torsdag, ska luncha med david då ;) pannkaka, mummms!
Ciao ciao! 



 

feels like i got my own cloud to make my day miserable


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0