bed, here i come !

Yep så är det, ska lägga mig i min sköna säng snart. Och sovaaaa! Hade en låång natt igår, hehe. Nej men dagen idag har varit bra, träffade Johanna idag, var ett tag sen nu, så det var trevligt :)<3! Efter besöket hemma hos Johanna gick jag hem och tog mig en lång och skön dusch, kollade upp lite buss med Mickis och vid sådär sextiden åkte hon och jag ner till nynäs/kvarnängen. A-laget hade match idag, som de vann :D. Men i alla fall, nere i ishallen mötte vi Pillan, Elin och Josefin. Roligt folk de där :). Matchen var slut vid kvar över nio, då hade vi precis missat buss eller tåg. Så då gick vi bort till kvantum och väntade på nästa buss dära. Så vi var hemma vid halv elva kanske. Sen hamna jag här och härifrån ska jag hamna i sängen, ska bli så skööönt.
Förresten, min mage gör ont :/ :O fattar mig inte på mig mage längre. Äter något så pang, får någon konstigt magont! Skitjobbigt i alla fall. Jaja, det var allt för mig idag och denna gång, ciao ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0