and you fooled me so easily again

Tjena!
Sist var det i fredags, dålig update, jag vet. Men dock har jag inte haft så mycket roligt att skriva ner, inga speciella tankar heller. Eller jo, men inte orkar skriva ner dom. Har mest tagit de lugnt i helgen (like always) men denna helg kändes det verkligen som om det behövdes. Juste, igår var jag iförsej på hockey match med Emma och Amanda i bredäng, men i alla fall. Annars har de inte varit någe speciellt som jag sa. Har mest myst inne till en rulle eller så. Vilket är grymt skönt efter tre veckors praktik plus detta dötrista väder! Jag vill ha torrt väder ute i alla fall, så kan man i alla fall ha lust till att ta sig ut! Nu har man ingen lust alls, annat än att ta sig till ett annat hus. Som jag ska göra nu, jag ska klä på mig, sitter med handduk på huvudet fortfarande. Så ska klä på mig och ta mig ut och gå hem till Amanda, ska få se hennes nya data, woho :D nya windows på, cooooolt! Sen ska jag kaaanske klippa hennes hår, haha om hon vågar och om jag vågar :O har bara klippt mina syskons hår, detta känns annorlunda. Jaja, ingen mer babbel nu, kläder ska på. Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0