you never know how things ends

Hello, sitter i min sköna säng en såndär vanlig torsdagskväll. Har fått mycket uträttat denna eftermiddag, känner mig ganska nöjd. Fick hela aerobic uppgiften gjord, nu är det den värsta biten kvar, att visa upp och lära ut den på måndag. Kommer garanterat dö!
Imorgon är det då fredag, och just denna fredag ska vi bjuda hem lite folk på middag. Så jag vet hur det blir imorgonbitti redan, stress, folk är överallt och mamma börjar städa redan kl 7 på morgonen. Sedan är skoldagen som vanligt, inga stora förändringar vad jag vet. Sen så när skoldagen är slut skulle Johanna och jag höras av, så får se hur det blir. Sen i alla fall vid säkert 5-6 tiden är det då denna middag, som ingår med familjen + Broman, Antonio och hans vän Classe + fru, sen min kära mormor och morfar. Så det kommer bli fullsatt kök men mysig och trevlig middag skulle jag tro :).
Sen börjar allt igen på lördag, då ska vi fira pappa och Natta, David också för dem som inte firade honom. Så då kommer det komma massa släkt hit. Hoppas de kommer i omgångar bara, orkar inte om alla ska komma på sammagång, kommer bli kaos. Men det är ju lite typiskt vår familj, allt är inte som vanligt om det inte är lite kaos i det hela. Som julkaos och jag kan bara tänka mig min 18-årsdag i januari, snacka kaos, uuuhh, vill inte ens tänka på det.

Jaja, var inte meningen att skriva min livs historia nu, men det råka bli en del av det. Så ska väl ta och lägga av, stänga av datorn och läsa min bok ;) låter inte det ett perfekt avslut på en torsdag som denna? Jo, det tycker jag med! Ciao ciao !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0