when you got to make a decision

Tjaaa, i skolan just nu. Hade samhällsläxan första timmen så det är skönt att den är överstökad ;). Nu har jag praktiskt marknadsföring B, inte de roligaste. Håller på med praktikuppgift, jätte tråkig och den ska vara jätte lång. Har liksom inte så go lust att skriva 7 sidor om min praktikplats och deras profilering och allt man ska skriva om. Men men.
Skiter förresten i svininflenssprutan idag, orkar inte köa så länge och jag har bättre för mig efter skolan idag. Jag måste få ihop aerobic programmet idag, för sen måste jag kunna lära mig den själv också, gaaah. Kommer dö av nervositet när jag ska visa upp den, vill verkligen inte! Hatar att stå framför alla där alla tittar bara på mig och prata och visa! Är värdelös på sånt. Wish me luck!
Nu ska jag väl återgå till arbetet, ciao ciao !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0