we made it !

Det öste ner regn/snö idag, jag hade på mig tre lager med kläder kom hem kall och blöt. Men jag gjorde det, jag gick fem kilometer, lagade mat i skogen och gick tillbaka igen! Jag känner mig fett stolt iaf, inget jag skulle göra om, iaf inte i detta väder,fyfan. När jag kom hem var klockan vid ett, jag tog mig en lång skön varm dusch, men det var jätte dålig ståle på vattnet så vart inte riktigt uppvärmd, men defenetivt bättre. Så när jag duschat och fått på mig kläder så åkte jag Natta Broman och mamma ner till nynäs :), fixade så att studiebidraget kommer in direkt på mitt konto sen när jag är 18. Sen så handla vi lite på kvantum och åkte hemmåt igen.
Har läst lite i boken, borde väl börjat med aerobic uppgiften jag ska göra. Börjar bli nervös om den alltså, den ska vara klar och visas upp måndag vecka 47. Måste verkligen sätt igång, har snart bara en vecka på mig. Jag är jätte dålig på att komma upp med idéer och sånt, har ingen direkt bra musik, åååh, vill inte!
Imorgon är det redan fredag, denna vecka har ändå gått sjukt fort. Så det är ju skön på ett sätt :) på lördag blir det stan med mickis, <3. Det är nog allt för mig idag, ciao ciao !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0