something I can't explain

Goddag!
Sovmorgonen imorse var grymt skön, efter gårdagen som jag gick runt som en trött hösäck hela tiden så kändes de bra att somna en timme tidigare än kvällen innan och vakna en timme senare sen också. Superskönt. Är fortfarande trött, men vafan i detta mörker och skola på det vem är inte trött då?!
På tal om vädret på lördag är det lovat sol, detta molntäcke som har legat över sverige ska äntligen dra förbi! Över en dag iaf, ska ta vara på den dagen på bästa sätt ska jag säga dig ;)!
Idag när jag kommer hem ska jag nog bädda rent i sängen och damsuga lite, känner att det är dags för det. Eftersom jag knappt har några grejor och inget speciellt stort rum så behöver jag inte städa annat än det och det blir inte för än damråttorna börjar attackera. Så det är väl skönt på så vis, men känner mig lite som Harry P, haha. Men när jag blir stor flicka ska jag ha ett bra jobb och hitta mig en fin lägenhet, då kan jag möblera och ha mig bäst jag vill med garanterat större sovrum än vad jag har nu!
Nej, back to schoolwork. Inge mer slapp, Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0