När julen flyttar in

Igår var det ju första advent! Så igår kväll vart det glögg och pepparkakor :) mys. Vi hade också då fått upp allt julpynt :) så vi hade massa ljustakar tända och massa tomtar överallt. Hittade dock inte mina julgardiner :( måste hitta dom, har till och med bäddat sängen så det ska lite extra juligt ut! Så nu har julen flyttat in, jag och mamma är sugna på att baka pepparkakor! Kanske blir till nästa helg ;).
Satan säger jag bara, vad jag har ont i ben, rumpa och armar. Det tar på en att dansa så mycket ;P är det bara jag med träningsverk? Haha.

Nu är det måndag och skolan rullat igång, måndagarna är alltid längst och segaste dagarna. Men man överlever dem alltid som tur är. Har prov dessutom idag, icke bra för lilla Gina har inte pluggat. Jag försökte verkligen igår, men det gick inge bra, haha. Somna bara hela tiden, så jag gav upp efter en timme. Så får plugga på det mellan min sista lektion tills aerobicen börjar, det är en timme så jag borde få in något i alla fall. Wish me luck!
Peace people!

 

 


Kommentarer
Postat av: Olls

HTTP://OLLS.WEBBLOGG.SE - YOU WILL LOVE IT BABY!



LÄS,KOMMENTERA,FÖLJ. PUSS PÅ DIG!

2009-11-30 @ 21:43:19
URL: http://olls.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0