my first thought this day "oh no"

Tja, vaknade och kände att jag inte ville vakna, ville inte piggna till. Ville fortsätta sova, i flera timmar till! Orkade inte att det skulle bli dag. Hade jätte trevlig kväll igår, la mig inte speciellt sent eller så. Bara att när jag vaknade imorse så visste jag att jag hade en del att göra idag men det jobbigaste på det är att jag har känt att en förkylning smyger sig på, har vaknat med huvudverk och halsont tre dagar i rad nu, inte kul. Och idag är den dagen allt har suttit i under dagen också. Hoppas det inte blir värre nu! Orkar inte vara sjuk alls, sjukdomar gör så man hamnar efter i skolan och sitter hemma och är rastlös men får ingenting gjort, värdelöst med andra ord.
Fyfan vilket väder vi har förresten, har regnat sen jag gick upp imorse. Men nu väntar jag på middag bara, så jag tänkte ta och läsa min bok fram tills någon ropar på att det är mat, så vi hörs.

Trevlig lördagskväll på er ;)! Ciao ciao !
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0