i'm the one who are in you dreams

Tjaaaa!
Gårdagen var bra :) med dock en lång dag. När jag kom hem efter aerobicen fick jag mig ett gott skratt tackvare min galet roliga familj, sen grattade vi pappa med lite fika och då kom min farbror och faster plus min kusin från sorunda dit och grattade honom också :) så det var mysigt. Dock var jag då tvungen att ta mig i kragen och ta hand om aerobic uppgiften. Så jag hade fullt upp tills läggdags, så vart inge skrivande igår för det.
Men nu är jag här igen ;) höhö.
Slutar om en halvtimme, från skolan dåra, sen är det aerobic kl 4. Sen blir det hem med kvart över 5 tåget, samma visa varje måndag och tisdag. Haha, fult de rimma typ. Jaja, nu ska jag väl arbeta lite.
Ciao ciao !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0