guess what, i miss it.

Tja, dagen har varit bra. Vaknade hos min syster imorse åt frukost med henne och Broman, sen vid ungefär 10.20 gick vi till bussen, kom till skolan kvart över 11. Sen när engelskan väl började så var det någon annan lärare som släppte in oss i klassrummet, då berättade hon att hon fyllde in för vår engelska lärare Lena, för hon var hemma med sjukt barn. Tänkte direkt "meeeeeeen". Och så fick vi en uppgift att göra, tog max 20 min, sen var lektionen slut. Jahapp, åkte man till skolan för 20 minuters lektion?! För sen skulle jag ner till nynäs och ta spruta, då var jag tvungen att åka från skolan vid ett. Så det vart att vi i alla fall åt lunch och hängde kvar i skolan tills vi skulle gå till tåget. Sen så tar ju Mickis och jag sprutan samtidigt, Natta hade tandläkartid och mamma var sällskap, så det vart en liten mysigdag i nynäs med bara tjejorna i familjen :) inte så dumt.
Nu sitter jag på min stora rumpa och ska pallra mig in i duschen snart, kl 9 är det ju desperate housewives, och det får man ju inte missa!

förresten, vet ni hur mycket jag saknar sommaren?





guess what? i miss it, you, everything.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0