fredag den 13:e

Ingen dag som skrämmer mig i alla fall. Sen har nu typ 3 personer nämnt att det är en tur dag för dem, ena gifte sig, en annan var född då och en annan har det bara som tur dag :). Jag tycker mest att fredag den 13:e är en skrock dag. Så ja, jag vågade kliva upp ur sängen imorse utan problem :) hade dock föredragit att legat kvar, hade varit bra skönt det. Men men, jag kom upp, nu sitter jag i skolan och ska göra klart de sista på personlig försäljning. Ikväll får vi gäster som sagt. Så när jag kommer hem lär det bli till att städa och se till att mamma gör så lite som möjligt.
Håller på att bli sjuk tror jag, har haft sen i morse huvudverk från att bihålerna ligger och trycker. Inte kul. Håller på att hosar också, fast det var mest i morse. Nu är det rätt så lugnt med hostandet. Men det kommer väl tillbaka till kvällen som allt annat.
Nu ska jag återgå till skolarbetet, puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0