changed plans

Vart inte riktigt hel lugn dag idag, men nästan. Åkte en sväng ner till nynäs och tittade på a-lags matchen med Lucas. Vi träffades första gången verkligen och umgick som vänner. Trodde det skulle kännas konstigt, men med de omständigheter så kändes det som om det var helt rätt.
Så när jag kom hem fick jag värma på middagen sen så vart det efterrätt, tiramizo vart kvar från igår ;) mums! Ska köra igenom mitt program innan jag går och lägger mig också, så jag kommer ihåg det själv, haha. Skit nervös för det imorgon förresten, fyfan.
Aja, nu blir det toabesök, tvätta bort smiket och sånt. Sen köra igenom programmet sen ska jag lägga min i sängen och läsa boken. Usch vad segt det går att läsa när man inte har någon tid, haha. Skulle ju ha läst idag, men det kom ju som sagt upp annat. Jaja. Det var de jag ville tillägga idag igen, bouna notte !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0