veckan slutar idag !

Imorse fick jag ett underbart besked om att jag är ledig imorgon :) ! Snacka om att jag ska sova ut.
Just nu sitter jag i skolan och borde plugga med det går inte så bra, har verkligen ingen arbetsro. Känner mig sjukt okonsentrerad. Inte för att det är stökigt eller någe. Men jag har ett prov som det känns som om det inte kommer gå så bra på. Ska plugga igenom lite på lunchen och göra mitt bästa och hoppas på att det räcker.
Imorgon ska jag på liten släkt middag hemma hos min farbror i sorunda :) blir mys, sedan på lördag är det tjejmiddag :D! Ska bli skoj, hoppas det blir fint väder så kanske man kan äta ute i solen :) wiie.
Vi hörs en annan gång ! Ciao ciao !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0