små saker kan göra skillnad

Godkväll, sitter och tittar på en ut av mina favorit serier, just det, desperate housewivies. Så härliga kvinnor allesammans :).



Imorse när jag gick till tåget fick jag en frukost påse från coop. Hur härligt som helst :) tänk att så små saker kan få en på lite bättre humör. Jag tog lite ur frukost påsen lite då och då under dagen när det passade bra :).
Sedan vill jag tacka mina vänner i skolan som verkligen gör min dag! Inte för att de gör något speciellt annat än är det sköna människor dom är :)  love u guys !




Imorgon är det sista dagen i skolan innan lång helgen. Skönt! Och dessutom ska mina föräldrar vara borta hela helgen :) så ff hela helgen, woho ;P haha. Ha det bra människor !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0