skolan gör mig galen

Hej sitter på svenska lektionen och håller på med ett svenska/info & layout arbete. Är inte direkt det roligaste. Vi har 3 veckor på oss att bli klara med det, men det är hur mycket som helst som ska finnas med! Jag blir galen! Måste fan göra skiten varje dag efter skolan för att hinna klart med skiten, kul (yn).
Det värsta ut av allt är att info & layout läraren ger oss extra än vad hennes ämne är. Och hon verkar inte fatta att det är för mycket begärt på den tiden vi har. Men men, får väl ta i och göra så gott jag kan. Känns som om det kommer sluta illa ..

Har matteprov idag, satt och plugga typ hela eftermiddagen igår. När jag tröttnade och kände att jag hade gjort så gott jag kunde så gick jag en liten promenad med Natta och Emelie och hennes hundar Seven och Cheqita och såklart Pärlan :). Kom hem och skulle in i duschen när min farbror kom hem och hade massa kartonger med sig med allt möjligt från italien, bland annat 3 burkar Nutella :) moahaha, gissa vad jag åt på mackan imorse ;).

Ska väl ta och fortsätta med arbetet nu. Vi hörs senare kanske. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0