Nu är helgen snart över

Och jag har haft sjukt mysig långhelg :) och snart är det över.
Har inte sovit hemma på typ hela helgen, sov hemma inatt resten ut av nätterna har spenderas ute på yxlö. Men det har varit mys :) har ätit god mat med trevligt folk och åkt lite båt och bara haft det skönt med Lucas.
Idag måste jag plugga lite på matten har prov på tisdag, sedan blir det mycket plugg imorgon för att jag ska klara provet ens. Min farbror Antonio kom hit idag, han kom till Sverige igår så sov han hos en kompis och nu ska han vara här hela veckan och lite till :) så det blir härligt, hoppas han har kommit med något gott från Italien.
Nu ska jag chillpilla med Lulle, CIAO !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0