inte kläder för väder idag

Hejsan :) sitter i skolan, snart börjar dagens första lektion. Engelska. Ska lämna in "resedagboken" och visa upp min planch jag gjort till den.
Dagen slutar halv tre idag vilket är ganska skönt. Inte så jobbiga lektioner heller. Så dagen kommer rulla iväg och innan jag vet ordet ut av så är det fredag och sol och varmt :) härligt vah?!
Så vad händer annars idag? Jadu, ska väl ta mig hem och träna i guess. Har förövringt tankt att bara ta det lugnt (: små företagande behöver jag inte plugga på just nu i alla fall.
Känner att jag valt lite fel kläder idag, fick för mig att det skulle vara månligt idag men inget regn. Men jag hade fel, och så står man här i gladiator skor ljusa jeansleggings vit tröja och en bolero, tjoho! Men om man ser det posetivt kommer jag i alla fall inte blöta upp några tygskor och strumpor (: bara blöta fötter som torkar på ett smack ;).
Vi hörs senare, ciao caio !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0