I'm going to keep running until I fall

Tjena, har varit ute och sprungit ikväll :) känner mig skit stolt just för att det kändes verkligen att jag tog i och det gick hela vägen och dessutom sprang jag själv och jag brukar känna mig så omotiverad när jag springer själv men inte idag :)!
Tänk vad det kan göra genom att bara ställa in sig på de posetiva tankarna. Skumt egentligen.




förresten, jag är ganska petig ut av mig och är väldigt noga med att ta fram vad jag ska ha på mig dagen som väntar för att slippa tänka på det på morgonen men imorse gjorde jag inpuls på klädning och har en liten känn sådär att det kommer bli samma imorgon. För jag kan verkligen inte komma på "jag vet, kan ta de här". Helt tom i skallen.

Jaja, ni behöver inte läsa mer om mina skumma tankar. Nu ska jag smsa upp min syster till rummet och så ska vi slå på sesång 3 ut av OC ;) ha det bra ! Ciao ciao !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0