Ibland kan man undra alltså

Tja. Ibland kan man undra verkligen vart man hittar sin ork till skola, familj, pojkvän, träning och sedan ska man hinna ta det lugnt också. Liksom den där tiden för sig själv som är så himla viktigt sker bara på nätterna när man sover.
Planerar man för mycket att göra under en dag eller är dagarna för korta?
Mitt temperamet suger just nu, jag blir lätt irriterad fast än jag kan ha varit hur glad som helst minuten innan. Men ändå orkar man fortsätta. Ändå sätter man sig och pluggar, ändå går man ut och tränar och ändå sitter man och snackar hur länge som helst vid matbordet och går direkt efter till tvättmaskinen och tar tvätten.
suck, jag har problem. Sommarlovet är glatt välkommen, kan fan inte fortsätta i detta.

lovar att skriva roligare inlägg senare, hej !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0