helgen

Hej hej :) jag har upptäckt att jag knappt har hunnit suttit vid datorn i helgen :) vilket är ganska bra, men ganska ovanligt.
Så fredagen var mysig och underbar :) sedan kom lördag och från början skulle jag följa med Johanna till haninge och sedan åka och möta mina flickor inför vår lilla tjejkväll. Men så vart det inte riktigt, utan Johanna kände att hon behövde spendera lite tid med sin mor så jag tänkte att jag får träffa Johanna någon annan dag :) så de vart att jag var hemma under morgonen och tittade på film och senare mot lunch tiden så gjorde jag mig i ordning och kanske vid tre tiden åkte jag in mot haninge och mötte Therese och Alexz.
Vi köpte god mat och satt och mös och pratade massa, inte för än senare mot kvällen slog vi på tv:n och vi var även ute och hoppade stutsmatta :) hehe. Vi hade en heltrevlig kväll tycker jag i alla fall! Synd att de andra inte kunde, men det kommer fler helger ;)

 


Söndagen vaknade jag ganska sent och gick upp och åt frukost med Lucas sedan gick vi till viksängen och tittade vi på fotbollsmatch, Mickis spelade :) och de vann! Deras andra serie match, så det var ju bra. Grattis till dom! :)
På eftermiddagen åkte Lucas för att gratulera sin morfar och jag vart hemma själv men Johanna hörde av sig och vi umgicks hela kvällen :) så det var mys. Vi mötte även Amanda när vi skulle börja tänka på att gå hem.
Så helgen i helhet har varit skön och bra :)

 helmysig kväll verkligen :) !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0