Helgen

Nu är helgen snart över och jag deppar inte för det :) för vi har bara tre skoldagar denna vecka och det kommer blir superskönt med lite extra ledighet :D!
Helgen har sett bra ut, fast min planering var tom. Jag har mest tagit det lugnt och umgåts med familjen. I fredags grillade pappa och vi hade en liten avskedsmiddag för min farbror. Så jag vart kvar hemma hela kvällen och hade dessutom lagt mig lite på verandan under dagen och tagit åt mig ut av solen ;) som jag fortsatte med i lördags. Super varmt vare, men super skönt såklart! När jag tröttnade på att sola gick jag och min lillasyster in och städa huset. Så grillade vi till middagen igen (: så efter middagen åkte jag till vh och plockade upp therese och vi åkte sedan hem till filip och chillade på hans elevhem. Det var mysigt sådär (: skönt att gör något liksom.
Så nu är det söndag det är halvdant väder så det lär nog inte bli ut och sola, men ska aldrig säga aldrig. Min lillasyster och hennes kompis tänkte se på en film hade nog tänkt att hänga på dom. Lucas skulle höra av sig när han var klar hos "livet är en fest"- avslutningen, hoppas han kommer hit. Han har sovit här hela helgen, men har knappt träffat honom.
Får se hur det blir (: är i alla fall nöjd med helgen. Puss på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0