halvdan skolvecka

Hej på er :) skolveckan har då börjat ännu en gång och det började med en friluftsdag på rudan, vilket sög, det kom 6 personer och jag från klassen och det började regna och var jätte tråkiga uppigifter. Så jag och de brudar som var där åkte hem när vi ätit lunch. Så jag var hemma kvart över 12.
Imorgon är det en vanlig skoldag, och vi har provförsta timmen. Så jag kommer att plugga hela eftermiddagen. "Good luck with that"
onsdag är vi lediga :) så båda våra lektioner är inställda. Så det är ju superskönt ! Och dessutom är det min och Lucas 2-årsdag på onsdag :) hoppas vi i alla fall kan ses då, vi har planerat att göra något mysigt till helgen.
Torsdag är det nästan vanlig skoldag bara att vi kommer nog att flytta upp matten och sluta tidigare för en lektion är inställd.
Fredagar är alltid lika sköna :) behöver jag säga annat är 10 till 11.30?! Tror inte det :) ciao !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0