God dag !

God dag gott folk :)
I onsdags var det min och Lucas 2-årsdag! Grattis på oss!
Men tyvärr kunde vi inte fira den just då och det kommer inte gå i helgen heller för Lucas ska hjälpa till med livet är en fest i nynäs i helgen.
Så vi har småplanerat att ta det nästa vecka när det är lång ledigt och allt :), hoppas vädret är med också då kommer allt bli super mysigt!

Idag blir det middag med nästan hela familjen och min farbror som är här från Italien. Han åker dock hem imorgon så det är därför det blir liten extra speciell middag så där :) och Lucas kommer vara upptagen hela helgen så jag har inget alls att göra, så vad ska alla göra i helgen :)?!

Och vad gör alla ikväll? :)
Usch, hatar verkligen när jag har absolut inga planer till helgen. Känns så bortslösat. Och helgen ska vara då man ska passa på att ha kul och göra saker som man inte hinner i skolveckan, så nu när jag inte har något planerat ingen aning om vad alla ska göra så känner jag mig ganska lost och (en aning mobbad) det blir en sådan slöseri på helgen. Det vill man ju inte! Så jag ska se till att ragga upp någon/några så jag inte blir hemma och det slutar med att jag har städat hela hemmet och käkat massa onyttigt. Ska inte tråka ut er mera, ha en trevlig helg, jag ska försöka iaf ;)!


längtar till långhelgen redan <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0