fyndiga jag!

Goddagens :) dagen idag visade sig vara mycket bättre än igår!
Vilket känns kanon :) till att börja med, idag skulle jag egentligen slutat halv två (råkade skriva halv tre innan), men vi fick sluta kl ett istället för vår matte lärare körde en kortis lektion med oss idag :).
Sedan har jag och min storasyster gjort månadens fynd idag !



Som de flesta kanske vet så bara äääälskar jag martinblått och marin/vit randiga kläder. Så de förklarar de mesta (: sedan korallfärgade linnet och gula blusen är ju sjukt fina! Jag tror jag kommer bli lite mer korall och gul i sommar, men kommer såklart aldrig missa de marinblåa!
Allt är inte mitt och allt är inte min stora systers heller. En del delar vi på och en del är bara mitt eller bara hennes (: men vi är sjukt nöjda båda två. Och vi delar just för att det känns rätt onödigt att köpa två likadana plagg åt varandra när vi ändå går och tar ut av varandra, haha :) systrar kan vara underbart i sådana grejer ;)!



Ljus och fint med bruna fötter och korall naglar, det är sommarkänslor det! (: enligt mig i alla fall!
Vädret har ju varit ganska tråktigt idag men nu kikar solen fram (: så det kanske är som folk säger, "efter regn kommer sol". CIAO !

Kommentarer
Postat av: Jennie

sv; Gör jag? Hur ser hon ut, vad heter hon irl? haha

2009-05-29 @ 12:42:55
URL: http://unreal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0