det vart en solig dag ändå

Hejsan :) jag som tänkte "jaha, då blir det en innersittardag". Men icke :D solen tittade fram tillslut ändå. När jag först vaknade i morse så var det ganska ljust men dock månligt. Men som tur var och vilket var väldigt skönt ökade värmen och månlen försvann så gott som :). Så jag har varit ute och tagit varit på både värme och sol (: super skönt.
Det är bra för min hy också, eller rättare sagt mina finnar. I början blir det lite värre, men efter några dagar är jag i princip finnfri och brun hy på köpet :) bra va?!
Nu kom Lucas så jag ska vara social med honom, ciao !

det var betydligt fler än jag som njöt ut av solen idag (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0