det är något speciellt med fredagar

Hej allt underbart folk !
Hur står det till med er? Med mig är allt bara fint :) jag vaknade självkmant ganska tidigt imorse men mig gjorde det inget för jag la mig ganska tidigt igår och jag känner mig lagom utvilad så det är skönt.
När jag ätit frukost i lugn och ro gick jag in i duschen och gjorde mig i ordning och följde med mamma upp till centrum för att handla. När vi varit i centrum kände jag mig lite hungrig så jag tog mig en skål fil och crunchy :) satte fint i magen. Nu ska jag bara dra ut tiden lite :) Lucas kommer hit vid fem halv sex och vid kanske halv sju tiden ska vi åka ut till sorunda på släktmiddag :) så det ska blir trevligt.

Det är verkligen något speciellt med fredagar, oavsätt vad man har planerat på en fredag känns det alltid lite annorlunda, på ett härligt och skönt sätt :) kanske för att det är början till helgen, eller så är det bara hur fredagar är :)

ciao caio !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0