då var det tisdag

Tjenna, har precis gjort turismprovet. Det gick faktiskt ganska bra kändes det som, men jag hatar när jag missar saker som jag egentligen vet vad de heter, hjärnsläpp med andra ord.
Men jag tror inte det blir ig iaf så det är jag jävligt glad över :)
Jadu, vad händer idag då?!
Tänkte ta mig en spring tur ikväll, sprang inte på hela förra veckan tackvare att jag inte ville göra förkylningen värre. Men nu har jag inte ont i halsen knappt huvudet heller, mest snorig men det kan jag ta. Så idag ska jag röra på mig :D!
Tro det eller ej, men jag har saknat det.
Ja, annars ser dagen ganska lugn ut, desperate housewives ikväll också sedan får man ju sova ut imorgon :) härligt. Ska iförsej ta och göra lite plugg hemma imorgon, men jag har ju en hel dag så jag klarar mig nog :).



Nu är det inte mycket kvar i skolan alltså ;D woho!
ciao !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0