då hamnade jag här tillslut

Hej !
Hur har eran långhelg varit?
Min har varit ganska lugn men ändå sjunkt skön :) ibland känner man att man inte behöver fester eller massa saker att göra för att få en helg skön och rolig :). Precis så känns min helg. Dock har det varit mycket, för mycket godis käkandet i helgen, ända sen i onsdags faktiskt. Inte bra :O!
Men det är lugna puckar för imorgon startar mitt nya liv :) sundare för både hälsa kropp och själ. Ahhh. Jag behöver verkligen detta för mitt självförtrående och min ork till att göra saker, ork med skolan till exempel.

Så imorgon är det inte bara måndag det är en ny vecka nya tag för mig men dock samma plugg att göra. Så jag hör av mig ;) ciao !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0