25 maj - måndag

hejsan (: idag har det varit härlig sol och värme. Hann dock inte ta åt mig av solen idag för jag gick upp till haninge centrum efter skolan och hjälpte storasyster att köpa klänning till skolavslutningen och så köpte jag ett par skor och så vart det såklart middag på donken. Som inte var det bästa men nu vart det så.
Sedan köpte jag mig ett par gladiator skor :) som verkligen var i min smak, stilrena och snygga på samma gång.
Innan Broman åkte hem till mig och släppte av mig åkte vi förbi honom, han var snäll och lånade ut en mobil till mig eftersom min mobil var lite mer trasig och nu fungerar inte vibratorn längre. Vilket är ganska jobbigt eftersom jag inte har något ljud heller. Så det var super att jag fick låna en :) dock inte den bästa men jag får nöja mig helt enkelt.




Idag var min första dag i första träningsveckan :) körde ett träningspass ganska direkt när jag kom hem, vilket var sjukt jobbigt. Eller jobbigare än vad jag trott. Men det är bra :) ska verkligen forsätta detta och jag lovar dig att det kommer ge resultat ;D!
Nu har jag engelska arbetet och svenska/info & layout arbetet kvar att göra och bli klar med. Sedan har jag ett litet prov nästa måndag som jag tror kommer gå ganska bra ändå :). Så jag känner mig ändå ganska lugn inför allt. Det är inte många dagar kvar men det är inte mycket kvar att göra helle så det gäller bara att komma igång och göra det :) hehe.
Tänkte egentligen göra klart de sista på svenska/info & layout inför presentationen. Men jag känner att jag vill inte vara helt hjärndöd imogon så det får bli till nästa vecka och då ska jag vara klar med precis allt! Puh, nu lät det lite jobbigt (: man jag ska köra hårt in i det sista så är det bara!
Nej nu är det sängdags för lilla ginah (: ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0