varför?

Hejsan, sitter i skolan och drar ut på tiden. Min svenska börjar kvart i men det är ingen idé för mig att gå dit. Tänkte ta 10.01 tåget mot stan. Är ju inte helt hundra på vart skoaffären ligger och  hur lång tid de tar att gå dit heller så jag vill ha god tid på mig. Och det får jag ju om jag åker då, eftersom jag ska vara där klockan 11.
Fyfan vad det snöar förresten! Men jag vill inte ha mera snö, det räcker nu! Det är mars, det ska regna som max. Och det ska bli varmare för varje dag och dessutom ska solen börja titta fram och dagarna. Inte såhär! Det har ju börjat blivigt ljusare på morgonen och kvällarna, men när det inte är någon sol så känns det knappt någon skillnad. Jag vill ha vår och det är NU
Jaja, ska kila.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0