våffeldagen !

Godkväll :) !
Idag är det våffeldagen gott folk ;) hoppas ni ätit lite våfflor idag, jag har gjort det i alla fall ! Hur gott som helst :).
Efter praktiken idag åkte jag raka vägen hem till söta Therese :) vi chillade mest men det var skönt att få träffa henne igen, nu när det är praktik ses man ju inte om dagarna och eftermiddagarna är man trött och har annat att göra. Egentligen skulle gullungen Alexz vara med också :) men hon kunde tyvärr inte :(.
När jag kom hem vid ungefär åtta halv nio så satt jag mig och gjorde mig lite våfflor :) men det var nog allt för mig idag ;) puss !

 

Kommentarer
Postat av: therese

haha, sexig bild på mig! ;)<333

2009-03-28 @ 19:36:36
URL: http://theresevnilsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja, du är sexig som alltid ;D <333

2009-03-29 @ 14:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0