tiden går bra fort ibland

Hej på er !
Har ni det bra? Jag överlever kylan men hoppas ändå på att det ska bli varmare ;P ! Det har redan gått en vecka sedan jag kom hem och nästa vecka börjar praktiken, kommer bli skoj! Jag ska dit imorgon och få alla pappren på skrivna, jag vet att de är lite sent ute men det vart så bara, ska börja leta tidigare till nästa praktik för jag vill hitta någonstans närmare mig, så slipper jag åka in till stan som jag kommer att få göra nu. Jaja, det blir nog bra ändå :) kommer ändå börja tio så jag behöver inte åka så tidigt ;).
På onsdag fyller Therese och Ida 17 år, vilket sammanträffade ;) haha !
Nej nu har jag ingen lust att sitta här längre, ha de bra !

Kommentarer
Postat av: therese

hihi, puss på dig babbbbe! :D<333

2009-03-10 @ 10:28:06
URL: http://theresevnilsson.blogg.se/
Postat av: gina

haha, :D <33

2009-03-11 @ 14:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0