the day after the strom

Hello !
Gårdagen vart inte riktigt som jag trodde att den skulle bli. Jag såg fram emot en myskväll med mamsen själv men mickis erbjöd mig att följa med henne till en kompis och så skulle de vara två andra kompisar också de skulle äta god mat och bara mysa och ha skoj. Så jag tänkte varför inte?
Jag kände att jag behövde umgås med min lillasyster lite, vi har ju faktiskt varit ifrån varandra i två veckor och jag har inte hunnit med att prata eller umgås så mycket med henne i veckan. Så så vart det med de. Mamma klarade sig bra hemma själv, tror hon tyckte faktistk det var ganska lugnt och skönt :)



Idag måste jag göra min svenska, fan jag drar alltid ut på allt. Fast jag inte tänkt så från början så blir det alltid så, haha. Jaja, alla har vi våra svagheter. Ska kila nu, puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0