orkar inte

Hej hopp, dagen idag har varit lugn på jerns sko. Men man har ändå alltid lyckats hitta på något att göra, tiden rinner ändå iväg ganska fort. Känner mig fortfarande sjukt trött i fötterna, men köpte hälsulor idag med lite dempning på dom ska tydligen vara bra. Eftersom det är just hälarna det är värst pain i så vart de en häl- istället för en helsula.
Ja, imorgon är det då fredag. Skönt att veckan är över ändå, fast jag trivs väldigt bra på min praktik ska ni veta !
Men självklart saknar jag mina vänner ! Speciellt efter de som hänt. Men helgen känns ändå ganska full bokad så jag inte bara ska sitta hemma och deppa.
Imorgon till expemelt ska jag och johanna käka inne i stan och se på "i taket lyser sjärnorna" hört att den ska vara ganska bra och både johanna och jag har läst boken och bara äääääälskar den sedan är det dessutom min present till johanna :) så vi måste utnyttja det medens filmen går på bio ;D ! Så det ska bli skoj :)
Sedan på lördag kanske jag och massa andra hem till johanna på liten tjejkväll men singstar och taccos ;) ! Och om det inte blir så, då vet jag vilka jag ska ringa ;) (alexzandra & therese) Vill träffa dom, tycker vi har varit i från varandra för länge alltså ! Så kanske söndag? :) 

Just precis nu kanske jag ska ta och skriva klart svenskan och engelskan och skicka till respektive lärare :) skojj (y). Kanske ska slå på en rulle med mamma och pappa också :) mamma har dessutom köpt glass, myyyys !
Ja, men ni som vill nå mig har mitt mobil nr ni andra får väl ta reda på det ;) !


  
hittade dessa två par skor på skopunkten, frågan är bara vad de tredje paret ska bli för något :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0