heeeeeyyou !

Tjena på er !
Hur står det till med er denna lördagkväll :) ?
Men mig är det ganska bra, vi har choklad och kaffe på bordet och kanal ett på ;) har inte sett ett enda avsnitt iår, så jag tänkte "måste väl ändå se finalen då" så här sitter jag med mamma och pappa. Hade ändå inget att göra så skulle hamnar här i alla fall :) haha. Men det är ju mysigt så ska inte klaga ;)
Dagen idag har varit ganska lugn, träffade lucas under dagen men han skulle höra av sig igen senare ikväll :)
Jadu, ska försöka ta mig ut och springa imorgon måste ge det en chans, för det är ju trots allt bra för mig ;D haha. Måste bara säga att Alexzandra och Therese är mina små älsklingar och att jag älskar dom för att de finns för mig, tack flickor ! <33333


love u girls !

Kommentarer
Postat av: therese

aww. jag älskar dig så gina! finns alltid för dig, det vet du.

puss babe! <3333

2009-03-15 @ 01:52:19
URL: http://theresevnilsson.blogg.se/
Postat av: gina

jag vet, det är därför ni är så jäkla underbara ! <333333

2009-03-15 @ 09:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0