hårfärg och läskiga grejer i tvättstugan !

Tjooo everyone ;D !
Dagen började med prov. Inte så där jätte roligt att börja en dag på, men provet gick ganska bra så jag överlevde ;D. Sedan så rullade dagen på som vilken torsdag som helst. Och efter skolan så följde jag med Alexzandra hem och hjälpte henne att färga håret, det gick ju ganska bra. Bara att man inte såg att hon ens gjort någe mer håret, haha :). Men vi hade skoj ;) ! Förresten händer det konstiga saker i hennes tvättstuga ;O ! HAHA
Ikväll ska jag ner och titta på b-j med lucas och mickis och hennes vänner, sedan kommer man ju träffa folk där nere så det är skoj :) ! Ska upp och rensa mina kläderna nu, puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0