från att ha 3 veckors praktik till 3 dagars praktik kvar.

Där ser man hur tiden kan rinna iväg, fast än jag inte har så där jätte mycket att göra om dagarna. Men om du börjar kl 10 och slutar 3 så rinner dagen iväg ganska fort. Idag rullade det desstuom in en hel del kunder :) solen sken hela dagen, kanske gjorde så att folk kände sig sugen på lite lättare skor ;D jag gillar det !
Så vad händer på min eftermiddag? Ja, gott folk. Jag har lovat mig själv att göra klart precis alla mina läxor jag har fått under denna vecka och att jag dessutom ut och springa minst 3 gånger denna vecka. Så jag är lite upptagen :)  men det är väl skoj att ha något att göra, haha. Wish me luck, behövs ;)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0