en vanlig vardag

God dagens !
Hur står det till med er folk :)?
Men mig är det i alla fall bra, jag är inte trött på morgorna som faktiskt är ganska skönt och jag ska försöka utnyttja det ;) och kvällarna börjar jag piggna till allt mer.
Igår var det desperate housewifes på tv, sesång start ! Har längtat sååå, slutade så jäkla dumt ! Men nu är det igång igen, så ni vet var jag finns kl 21.00 på tisdagar. Haha, jag var så himla orolig att de skulle börja när jag var i thailand. Snacka om besatt. Men alla har sina sidor :).
Onsdagar har jag bara två lektioner, idrott lunch och info & layout. Men idag ska jag sätta mig och göra ett prov som var innan lovet efter sista lektionen. Känner att jag är lite dåligt på pluggat. Men jag hoppas att det ska gå ganska bra ändå ;).
vi hörs snart igen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0