du är en bra vän du

Hej på er !
Allt bra med er?
Jag har mått skit sen i tisdags kväll och varit som i en dvala. Igår väcktes ur min dvala, bland annat ut av min underbara vän Johanna som fick mig att inse att jag har ett liv och jag har människor omkring mig som älskar mig. På fredagskvällen smsade jag till lucas, vi hade smsat hela dagen, men mest tjaffsat. Men på kvällen hade han lugnat ner sig och han ville ses och prata med mig. Så han kom hem till mig efter en stund, och då satt vi och prata ett tag och allt. Han berättade för mig hur mycket jag betyder för honom och hur tomt och fel allt har kännt sen vi gjorde slut. Och då hade det knappt gått tre dagar och han stod liksom inte ut längre. Jag vart chockad, trodde aldrig att han skulle ändra sig. Trodde han skulle se att ett liv utan mig skulle kanske till och med vara bättre (jag med självförtroendet, eller hur?) men icke, han mådde skit och kunde inte sova eller konsentrera sig.
Jag hoppas verkligen ut av hela mitt hjärta att precis allt som bara varit skit den senaste tiden ska vända nu. För jag står inte ut längre. Och om det skulle hända något nu skulle jag inte klara av det, och jag vill verkligen inte det. Jag vill att det ska ha blivit ändring nu. Men om det inte skulle bli så (inte för att vara negativ eller något) så vet jag i alla fall vilka som är de bästa vännerna och jag vill att ni ska veta att jag är grymt lycklig att ha er vid min sida ! <333
Det var allt för mig ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0