2mars

Godkväll !
Äntligen är man hemma. Inte för att jag längtat hem speciellt men man har ju saknat alla människorna så himla mycket ! Jag landade vid 6 tiden på morgonen svensk tid, så jag var pigg efter som det var mitt på dagen i min kropp och det. Så när jag kom hem satt jag och prata med mormor, morfar, mamma och natalie och berättade och thailand. Dagen har ändå varit slapp och det var lika bra, sov inte så bra på planet och är sjukt trött nu men får inte gå och lägga mig ännu. Vid tre tiden följde jag med mickis och hennes kompis mickis till vh och solade solarium. Det var ganska mysigt ! Jag har saknat tjejsnack och min lillasyster såklart ! Saknat hela familjen och mina vänner för att vara med exakt !! Men nu är jag hemma och ska få träffa alla igen, men om en vecka kommer jag längta tillbaka skulle jag tro :) haha. 
 
Thailand var precis lika underbart som alla säger. Den har verkligen sin charm även om inte det lyser lyx och paradis var du än går. Sedan deras god mat och billiga shopping kan ju inte mycket klå. Vita sandstränder och färgglada fiskar, djurlivet allderes i närheten ut av en civilasion. Härligt alltihopa ! Att jag en dag ska tillbaka till thailand är jag en sak jag är säker på ! 
Tack Lucas älskling ! <33333







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0