28mars

Hej hopp, skönt att det är helg igen! Och nu har jag bara en vecka kvar på praktiken, sedan kommer det bästa ut av allt, LOV ! Så välbehövt !
Just nu ligger jag och lucas och bara myser i sängen. Senare ikväll ska jag på middag med lucas och hans familj för hans kusin fyller år :) skoj.
Senare vet jag inte vad jag gör :) den som lever får se helt enkelt ;).
Igår bowlade jag, lucas, david, emma, natta och daniel :) vart värsta pargrejen haha, men alla ville bowla så varför inte :)?! Men det var skoj i alla fall ;). Det var allt för stunden, hej på er !


Kommentarer
Postat av: Du vet inte

Tjenare



hoppas allt är bra



vad säger du om att följa varandra via blogglovin?





Min blogg e riktigt jävla grym o din ser intressant ut?



Se för dig själv du kommer digga min blogg!

Du hittar ALLT! o jag bjuder på de lilla extra ;)



Så vad tycker du om min idee?



Kram M

2009-04-06 @ 00:27:29
URL: http://duvetintee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0