you are like a drug to me

Tjeenna!
Idag ringde min älskling till mig från Thailand när han var i sitt, ehm, favorittillstånd kan man säga. Det var ju skoj att höra från honom, det som var ännu roligare är att de är lite ändrat, han kommer hem på lördag som de sagt hela tiden men han åker till Kroatien en vecka efter han kommit hem från Thailand, vilket innebär att vi kan ses under den veckan innan han åker igen! Roligt! Fast dock jobbigt att släppa iväg honom igen. Vilket sommarlov hörrni.

Ska kaaannskke ut på sjön i helgen. Beror väldigt mycket på hur vädret blir, hoppas hoppas. Har inte varit ute på hela sommaren vilket är olikt mig :O sedan vill jag träffa mina kusiner till monster igen, saknar de små yrvädrerna! Annars träffas vi ju alltid. Har liksom inte bilvit så denna sommar.
Denna sommar har liksom blivit precis tvärt emot alla andra sommrar känns det som, vilket inte är en posetiv sak. 

Det var det för mig just nu, hej !

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha sådana samtal är alltid roliga, då har man något att pika dom med sedan, tur att ni hinner träffas innan han åker igen

2009-07-21 @ 11:39:36
URL: http://anwb.blogg.se/
Postat av: sandra

saandwitchen.blogg.se

Kom in och läs!!!

2009-07-21 @ 12:06:23
URL: http://saandwitchen.blogg.se/
Postat av: Tobias - Mitt liv genom en kameralins

Nya bilder uppe på min blogg. Kom gärna in och titta! :D



/Tobias

2009-07-21 @ 17:42:20
URL: http://perspektiw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0