måndagen är avklarad

Hejsan !
Timmarna idag har gått rätt fort :) vilket är skönt! Matilda och jag gjorde en morotskaka idag, hoppas den blir god (: hihi. När jag kom hem väntade en jätte god middag och så fick man äppelpaj och vaniljglass till efterrätt :) hur gott som helst! Det var länge sen man åt äppelpaj.
Just nu tittar jag på room service, man blir allt sugen på att göra en make over i ens egna rum alltså. Har iförsej varit sugen på att göra om mitt rum rätt länge nu, men jag känner att jag verkligen vill göra och ta den utmaningen nu!
Men får se hur det blir, jag hoppas att de blir snart iaf, haha!

Imorgon börjar jag 12, så jag ska nog ta mig en springrunda under morgonen :) sedan tar jag cykeln upp till sockelstugan. Ja, det är väl inte så mycket mer att skriva ner. Funderar på att slå på en film ikväll med vet inte vilken, hm .. får bli en funderare på det. Hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0