kvälls dopp med mickis & mickis

Hej på dig !
Idag fick jag gå hem lite tidigare från jobbet för det var inga där och vi hade fått slut på saker att göra annars, så de dåliga vädret måste skrämt folk till att sitta hemma idag, haha.
Imorgon ska det iaf komma solglintar så det är ju typ garanterat att det inte ska bli någe regn, men ska aldrig säga aldrig såklart.
Kvällen var i alla fall underbar och skön, så mickis och mickis skulle ner till nynäs, delvis för de skulle sova där och delvis för att min lillasyster mickis ville bada ;P så jag fick följa med ner och bada med min syster och mickis höll oss sällskap (; vi tog oss även en liten vandring i nynäs vilket var mysigt i kvällen (: det var allt för mig idag, PUSS!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0