it all went well

Tjena, idag åkte jag in till Stan med Therese och gjorde av med massa pengar men kom iaf hem med massa kul kläder :) bra va?



Jag har inte träffat Therese på tre veckor och lite till, så det var grymt kul att träffa henne igen <3! Och det lär nog bli snart igen om jag får bestämma, hihi. Ja, har väl inte så mycket mer att tillägga, kanske ska säga att jag inte shoppade helt själviskt idag, jag köpte även present till min älskade lillasyster Mickis som fyllde hela 16år i måndags men hon kom ju inte hem för än imorgon eftermiddag, vilket lär bli till att fira henne då :)
Skoj skoj, sedan ska jag även Gratulera min kära vän Pernilla, hon fyller 15 år idag, byxmyndig fan ;)!
Puss på er snyggingar !

Kommentarer
Postat av: therese

tack för idag älskling. underbart att få träffa dig igen. puss på dig babe, i love u! <33333

2009-07-30 @ 21:47:01
URL: http://theresevnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0