intressand dag ..

.. Inte speciellt kanske, har haft lite små besök men annars har det verkligen varit dött idag. Jag har ingen som jag kan ringa och träffa och verkligen inget att göra, inget som måste städas eller något liknande, absolut ingenting!
Har bara tittat på film och fikat lite idag. Yey. Roolig helg .. not!
Är det fler än jag som känner såhär eller är jag bara extremt mobbad?
Egentligen skulle jag varit med Alexzandra i helgen, först skulle hon ha kommit hit i veckan och vi skulle ha hela helgen för oss, men sen visade de sig att hon skulle komma hit på söndag för att senare i veckan åka vidare till finland. Så då tänkte vi varför kommer inte jag till henne i västerås över helgen! Men den idéen sprack ut av ett själ och så var det med det. Jag var hemma all by my self.
Nej ska inte beskriva mera hur tråkigt jag har/haft och varför. Så vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0