helgen

Hejsan, helgen till en början verkade som om den skulle bli den segaste och tråkigaste helgen på länge, vilket jag absolut inte var sugen på! Jag ville hitta på något till helgen eftersom jag jobbar i veckan känns det lite "viktigare" att utnyttja helgen.
Till en början var allt segt och drygt. Sedan så på lördag kvällen åkte jag mickis och lisa ner till nynäs och promenerade och mös sedan lite i hamnen vilket var ett bra avslut på dagen ändå, och när vi kom hem var det lite film.
Söndagen vart ganska mysig den med, tog de mest lugnt under dagen sedan efter lunch tid sådär åkte hela familjen plus broman och emma till muskö för att bada. Fast det vart bara jag, mamma, natta, mickis och broman som badade men det var kul ändå att göra något liksom. Sedan passade jag och mickis på att sno åt oss ut av solen, myspys :)!
Efter en väldigt god middag åkte jag mickis och bella ner till nynäs, delvis för mickis och jag badade på nicksta och delvis för att vi skulle handla lite på kvantum :) så det vart ingen fartfylld helg, men trottsallt en härligt mysig helg!




lördag kvällen i nynäs (: mickis och lisa är grymt söta på andra bilden ! <3











bilder från söndagen, både på för middagen och kvällen :) det var allt för mig denna gång, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0