helgen med älskling <3!

Hejsan, har har inte skrivigt någe på jätte länge känns det dom ;O!
Men jag kan ju starta med och berätta om denna långhelg som jag har haft. Den började i torsdags eftermiddag/kväll, så ringde Lucas och undrade om jag ville komma ut till honom för han hade jobbat klart för dagen och sommarn. Så jag åkte med ut till yxlö och ganska direkt tog vi båten ner till nynäs och myste i hamnen till kvällen kom sedan åkte vi hem och till yxlö igen, då mös jag och Lucas resten ut av kvällen. Fredagen vaknade vi till att hans mamma kom in springade och sa att vi var tvugna att dra ut alla sladdar, åska var på ingång. Sedan så beundrade vi åskvädret till frukosten.
Efter de var över så skulle vi egentligen åkt ner till nynäs men det vart inte så utan jag och Lucas vart ensammna kanske två timmar hemma hos honom och bara tog det lugnt. Och under dagen kom ännu ett åskväder som innehöll lite stormvarning och hagel. Och mot kvällen kändes det som om vädret äntligen skulle klarna upp och hålla sig så och då ville jag lucas och hans föräldrar åka ned till nynäs och äta på Freja. Men dock började de åska igen så vi tog inga risker utan vart hemma ändå. Förretsten så tog Lucas och jag chansen att bada i poolen under dagen, när man ändå inte kunde vara ute. Vilket var supermysigt och det var ett tag sen vi gjorde det.
Så fredagkvällen gick åt rätt fort framför några filmer som gick på tv;n. På lördagen vaknade vi lite senare än vad vi brukar så de var i princip bara att upp och äta frukost och klä på sig och sedan skulle Lucas ner till tandläkaren och då passade jag på att åka hem och duscha och byta kläder ordentligt.
När jag kom hem till Lucas sen igen så hade han hyrt lite filmer som vi kunde se under kvällen, vädret var fortfarande inge vidare så det vart en myskväll igen vilket jag inte hade något emot :)!
Och det var våran sista natt tillsammans för imorse var vi tvunga att gå upp ganska tidigt för Lucas och hans pappa skulle åka från yxlö senast halv tio för att hinna plocka upp familjen Forsberg och komma iväg till Arlanda i tid.
Så imorse när de lämnade av mig hemma kramade jag om Lucas en sista gång för vi kommer nämligen inte träffa varandra på 5 hela veckor!
Vilket jag tycker är katasrof, men hoppas dock att jag kan få tiden att rinna iväg för annars kommer jag bli galen!
De två första veckorna kommer nog gå åt ganska bra (: eftersom jag börjar jobba imorgon och två veckor framöver så kommer det nog inte vara några problem, dessutom kommer Alexzandra till Sthlm och jag har lovat min lediga tid till henne <3!
Så detta kommer nog gå över fortarare innan jag börjat tycka att det har gått någon tid alls. Ja, så är det med det och nu är det dags för mig att sova. Inte för att jag börjar tidigt imorgon men skulle kännas rätt dumt om jag skulle komma sent när jag börjar kl12 ;) Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0